تفکر بسیجی نشات گرفته از معنویت است

قزوین - ایرنا - فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تفکر بسیجی نشات گرفته از آموزه های دینی است و باید این تفکر در جامعه کنونی و نسل امروزی ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قاسم فخاریان در بنیاد شهید استان قزوین اظهار کرد: شهدا ستارگان درخشان کشور هستند که نام و یاد آنها همواره به خوبی می درخشد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت همین مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در اوج عزت و صلابت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بسیج و نیروهای بسیجی نیز همچون ستون محکمی هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران ر ا در مقابل هرگونه تهدید دشمنان این نظام یاری می رساند.

سرهنگ خزایی تصریح کرد: بسیج یعنی برای خدا کار کردن و خود را ندیدن، هر فردی که اینگونه عمل کند بسیجی واقعی بوده و در زندگی به موفقت خواهد رسید.

این مقام مسوول بیان کرد: اگر نام و تفکر بسیجی در کشور ماندگار شده به دلیل این است که نشات گرفته از معنویت، دیانت و اخلاق است و همین اهمیت ترویج این تفکر در جامعه دوچندان می‌کند.

وی افزود: اعتلای بسیج و پیشرفت در امور کاری از مهمترین ماموریت‌های مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید همه کارکنان در این مسیر تلاش کنند که الحمدالله تلاش هم می‌کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه همه کارکنان بنیاد بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: کارمندان این نهاد همواره با داشتن تفکر بسیجی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران تلاش می کنند که جای دارد از زحمات‌ آن‌ها تقدیر و تشکر شود.

ماموریت بنیاد شهید تقویت روحیه ایثار، شهادت و بسیج است

سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک گفتمان و تفکر است که با روحیه و تفکر بسیجی هم‌خوانی دارد و کامل‌کننده یکدیگر هستند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین ماموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است و با اهداف بسیج تطابق دارد، بنابراین در جهت محقق شدن اهداف سازمانی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود تا بلکه روحیه ایثار و شهادت و بسیجی را بین مردم افزایش دهد.

اسمعیلی از زحمات گودرزوندچگینی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید قاسم فخاریان قدردانی کرد و یادآور شد: ایشان در هر حوزه‌ای که باشند با توجه به تجربه‌ای که دارند موفق خواهند بود.

در انتهای این نشست، با اهدای لوح تقدیر از خدمات و اقدامات گودرزوندچگینی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید قاسم فخاریان بنیاد استان قزوین تجلیل شد و محمدرضا شکوهی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قاسم فخاریان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha