۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85560478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ دوره آموزش کمک‌‎های اولیه توسط هلال احمر اردستان برگزار شد

 کاشان - ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان گفت: ۱۲ دوره آموزش کمک‌های اولیه ویژه اوقات فراغت تابستان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجید زارعی روز سه‌شنبه در نشستی خبری افزود: در زمینه امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای هر رشته ۱۲ دوره برگزار شد و در مجموع ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌ها شرکت کردند.
وی اظهار کرد: برای نخستین بار در شهرستان دوره تزریقات و بخیه‌زنی با اخذ مجوز از هلال احمر استان برگزار شد و بالغ بر ۳۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند.
سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان بیان کرد: همچنین کلاس‌های خیاطی، نقاشی، خطاطی، شمع سازی، گلدوزی و کمک‌های اولیه نیز با شرکت هر کلاس حداقل ۱۵ نفر و حداکثر ۳۰ نفر در حال برگزاری است.

۱۲ دوره آموزش کمک‌‎های اولیه توسط هلال احمر اردستان برگزار شد
سرپرست جمعیت هلال احمر اردستان در باره موضوع مدیریت بحران گفت: واحد داوطلبان جمعیت با ۱۰ خانه هلال و با هدف ارتقای سطح ایمنی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

وی افزود: در حال حاضر یک تیم کامل ۳۳ نفره مدیریت بحران برادران و یک تیم خواهران در سطح اردستان فعال هستند.
زارعی اظهار داشت: امسال طرح ملی زائر و جمع آوری دارو و خدمت به زائران اربعین و طرح خدمت به زائران امام رضا(ع) را در برنامه داریم و شهریور امسال سه نفر از این شهرستان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند تا در خدمت زائران امام هشتم باشند.
شهرستان اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha