۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85560536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور علی مصفا در مستند «گیله پیرمرد»

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85560536
حضور علی مصفا در مستند «گیله پیرمرد»

تهران- ایرنا- علی مصفا جلوی دوربین مستند «گیله پیرمرد» به کارگردانی علی رستگار و تهیه‌کنندگی میلاد باقری رفت و از اردشیر کاظمی گفت.

به گزارش ایرنا، علی مصفا بازیگر و کارگردان سینما سابقه همکاری با اردشیر کاظمی را در آثاری همچون «پله آخر»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» دارد.

«پله آخر» فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری مصفا بود که اردشیر کاظمی نقش آقای عسگری را در آن بازی می‌کرد. کاظمی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ به کارگرداتی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی و بازیگری مصفا هم نقش آقای مهربان را برعهده داشت. مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ به کارگردانی سروش صحت، آخرین همکاری علی مصفا و اردشیر کاظمی بود که این دو نقش نوه و پدربزرگ را بازی می‌کردند.

به جز علی مصفا، تاکنون چهره‌های دیگری همچون کوروش افشارپناه، ناصر زراعتی، همایون اسعدیان، امیرشهاب رضویان، بهاره رهنما و میلاد کیایی، جلوی دوربین گیله پیرمرد رفته‌اند.

مستند گیله پیرمرد که به شخصیت و زندگی اردشیر کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌پردازد و برای حضور در هجدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت آماده می‌شود، به تازگی و همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفته است. تدوین این فیلم را محمدرضا افسوشین برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha