۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85560546
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۴۸۰ بسیجی دانش آموز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به اردوی یاوران ولایت مشهد

شهرری- ایرنا- معاون اجرایی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از اعزام ۴۸۰ نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب اردوی یاوران ولایت از قبله تهران به مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر شهیری در آستانه اعزام ۴۸۰نفر از فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی به مشهد، در قالب اردوی یاوران ولایت که به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) صورت گرفت در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در تابستان امسال بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران مفتخر به این است که در ۴دوره اردوی یاوران ولایت را در مشهد برنامه ریزی کند.

اعزام ۴۸۰ بسیجی دانش آموز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به اردوی یاوران ولایت در مشهد مقدس

معاون اجرایی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: اولین اعزام را ما در این راستا داریم که ۱۲۰دانش‌آموز اعزام می‌شوند و در ۴مرحله این اردو ادامه خواهد داشت و عزیزان دانش‌آموزان متوسطه دوم ما به جهت اینکه بسیج دانش‌آموزی مدارسمان را در آغاز سال تحصیلی رونق بیشتری بدهند با ترویج تفکر بسیجی این دوره توانمندسازی برنامه ریزی شده و امیدوارم دانش‌آموزان عزیز بتوانند از اساتیدی که پیشبینی شده بهره لازم را ببرند و ما هم موفق به این باشیم که این دوره را با کیفیت بالا برگزار کنیم که نقش دانش‌آموزان عزیزمان در همراهی با مربیان و مدیران مدارسمان انشاءالله در طول سال تحصیلی بیشتر پدیدار باشد و ما بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را در شجره طیبه بسیج در مدارس پای کار انقلاب داشته باشیم.

اعزام ۴۸۰ بسیجی دانش آموز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به اردوی یاوران ولایت در مشهد مقدس

سرهنگ علی اصغر شهیری در پایان تاکید کرد: امید داریم با توجه به فضای معنوی که در مشهد مقدس هست دانش‌آموزان عزیز بیشتر از فضای معنوی مشهد مقدس به ویژه بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) بهره بگیرند و با یک انرژی مضاعف معنوی برای انجام یک اقدام و عمل تکلیفی آماده شوند.

اعزام ۴۸۰ بسیجی دانش آموز سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) به اردوی یاوران ولایت در مشهد مقدس

سرهنگ روح‌الله عرب، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در رابطه با برگزاری اردوی یاوران ولایت و اعزام ۴۸۰ نفر از فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی به مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: به فضل خداوند متعال، امروز شاهد اعزام دوره‌ فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس در قالب اردوی یاوران ولایت هستیم که از امروز اعزام ها آغاز می‌شود و به تعداد ۴۸۰ نفر از فرماندهان محترم واحدهای دانش‌آموزی در راستای توانمندسازی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در دوره ۴روزه این عزیزان ما حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۴روز ضمن اینکه به آنها گواهی پایان دوره صادر می‌شود، عزیزان بزرگوار ما در قالب فرماندهان محترم واحد ها منصوب می‌شوند و در سطح مدارس آغاز به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: این عزیزان در پایه تحصیلی دهم و یازدهم هستند که انشاءالله به مدت ۲ سال به عنوان فرمانده محترم واحد اقدام می‌کنند که به هر حال این برنامه ای است که ما هرساله داریم.

سرهنگ روح‌الله عرب در پایان افزود: امسال هم به فضل خداوند متعال و همت مسئولین محترم و خواست فرمانده محترم سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران توفیق حاصل شد که در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)حضور پیدا کنیم و برنامه خوبی را اجرا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha