۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85560884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

به بهانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار؛

یادی از «حسین»

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبر: 85560884
یادی از «حسین»

بجنورد-ایرنا- «حسین فلاحتی» خبرنگار باسابقه ایرنا که از سال ۱۳۷۸ فعالیت رسانه‌ای خود را در خبرگزاری جمهوری اسلامی آغاز کرده بود و در نهایت با یادگار گذاشتن رفتار و منش پسندیده در اعتلای فرهنگ اطلاع رسانی در ۱۱ شهریور سال ۱۴۰۰ در جدال با کرونا از بین ما رفت.

به گزارش ایرنا، علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر از ویژگی های بارز این خبرنگار صدیق بود و همیشه در پاسداری از سنگر قلم، آگاهی و اندیشه از هستی خود گذشت تا با شمع وجود خویش راهنمای جامعه بشری در مسیر آینده باشد.

ایشان یکی از مدیران و خبرنگاران، پرتلاش و متعهد ایرنا بود که در طول دو دهه فعالیت خبری در مجموعه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی توانست به خوبی در رسالت خود ایفای نقش کند و در مدت مسئولیت در استان خراسان شمالی نیز به خوبی درخشید.

وی از جمله اصحاب رسانه فعالی بود که هیچ وقت قلم و رسالت سنگین خود را در امید آفرینی جامعه کنار نگذاشت و با قلم قوی و رسای خود به عنوان خبرنگار و چهره متعهد و دلسوز نامی فراموش نشدنی در بین اصحاب رسانه از خود به یادگار گذاشت.

فلاحتی قلم‌ پاک و صادق و توانایی داشت، خبرنگار متعهدی که با بصیرت افزایی، مطالبه گری و ارائه راهکارهای مناسب خود دغدغه مندانه مجاهدت کرد زیرا که معتقد بود پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف مدیون قلم های پاک خبرنگار است و همیشه در این عرصه خوش درخشید.

این خبرنگار باسابقه که از سال ۱۳۷۸ فعالیت رسانه‌ای خود را در خبرگزاری جمهوری اسلامی آغاز کرده بود، تا پایان ۱۳۹۹ در مازندران به عنوان خبرنگار حضوری پررنگ و برجسته داشت. فعالیت حدود ۱۱ ساله فلاحتی در مازندران به عنوان خبرنگار به دلیل رفتار و اخلاق حرفه‌ای‌اش از او چهره‌ای قابل احترام و مرجع در بین اصحاب رسانه ساخته بود.

یادی از «حسین»

او حدود ۱۱ سال دیگر از فعالیتش را نیز طی دو دوره در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی به عنوان خبرنگار و مدیر خبرگزاری فعالیت کرد و در این منطقه از کشور نقشی برجسته از خود در حوزه رسانه به جا گذاشت.

فلاحتی که از خبرنگاران باتجربه ایرنا بود، از ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ به عنوان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان شمالی منصوب شد و در همین مدت چندماهه توانست با مدیریت خوب این مرکز را به یکی از فعالاترین و برترین مراکز استانی ایرنا تبدیل کند.

این مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه ۲ دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه اش داشت.

زنده‌یاد حسین فلاحتی مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه دو دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه‌اش داشت.

او بین سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مازندران بود. پس از آن برای ادامه فعالیت به استان خراسان منتقل شد و فعالیتش را تا سال ۱۳۹۴ در خراسان ادامه داد.

از سال ۱۳۹۴ بار دیگر به مازندران بازگشت و تا اسفند ۱۳۹۹ به عنوان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مازندران فعالیت کرد.

یکی از حوزه‌های فعالیت فلاحتی در مازندران طی ۶ سال قبل از فوتش پوشش مسائل و خبرهای مرتبط با حوزه سلامت بود و از زمان شیوع کرونا نیز به صورت جدی و مستمر پیگیر پوشش خبرها و چالش‌های مرتبط با کرونا بود و سرانجام بر اثر درگیری با همین بیماری و قارچ سیاه جان باخت.

زنده‌یاد حسین فلاحتی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و رئیس این رسانه در خراسان شمالی، صبح روز پنجشنبه ۱۱ شهریور سال ۱۴۰۰ پس حدود یک ماه جدال با بیماری کرونا و قارچ سیاه در بیمارستان شفای ساری درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha