۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85561093
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار گفت: خبرنگار جهادگران عرصه تبیین هستند.

به گزارش ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام روز چهارشنبه با صدور پیام تبریک به خبرنگاران استان و تقدیر از مجاهدت‌های خبرنگاران افزود: خبرنگاران همه فکر و ذهن خود را در خدمت کسب خبر و رصد و تحلیل وقایع و اتفاقات گذاشته و جامعه خود را از چند و چون و از کمّ و کیف اوضاع پیرامونی خود آگاه می‌سازند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرده است: خبرنگاران بر رشد و بینش اجتماعی افزوده و جهادگران عرصه تبیین هستند جهادی همراه با انواع سختی‌ها و ناملایمات و بعضا نامهربانی‌ها که همه این‌ها اگر همراه با تعهد ایمانی و اخلاص باشد برای این جهادگران بهشت‌آفرین و فوز و رستگاری را درپی دارد.

وی تصریح کرد: مجددا به همه فعالان خبر در رسانه ملی، رسانه مکتوب ، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها خسته نباشید و خدا قوت گفته و برای آن‌ها اجر وافر از محضر حضرت‌باری تعالی مسألت دارم، مأجور و موفق باشید.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha