اطلاع رسانی مستمر از خدمات درمان تامین اجتماعی رضایتمندی ایجاد می‌کند

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی مستمر رسانه‌های گروهی به خصوص ایرنا، از خدمات ارائه شده به ویژه در حوزه درمان اهمیت زیادی دارد چرا که نوعی رضایت و خوش بینی را در بین بیمه شدگان فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، امیرعباس جراحی علمداری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: اطلاع رسانی مستمر از نحوه و چگونگی خدمات در حوزه درمان امری مهم بوده چرا که از ابعاد مختلف تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی نیز در حد توان خود در راستای خدمت رسانی به گروه های هدف تلاش می کند، اظهار داشت: در همین راستا تخصص های پزشکی و خدمات مورد نیز بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان تامین اجتماعی شهر زنجان فراهم شده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه این مدیریت بر حوزه های مورد نیاز دیگر نیز توجه جدی دارد، ادامه داد: این در حالی است که برخی بیمه شدگان تامین اجتماعی نمی دانند دریافت خدمات در بیمارستان های تامین اجتماعی رایگان است و بی اطلاعی موجب شده به مراکز درمانی دیگری مراجعه کنند.

وی یکی از مشکلات کنونی حوزه درمان تامین اجتماعی استان را طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) شهر زنجان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک رسانه های گروهی و همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی موانع بوجود آمده حل و فصل شود، تا خدمات رسانی به گروه های هدف شکل مطلوبتری به خود بگیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: این استان در زمینه بیماری های صعب العلاج نیز جزو استان هایی است که در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده های مربوطه را مورد رسیدگی قرار داده است.

این مسوول با بیان اینکه متاسفانه پرداختی بیمه سلامت به درمان تامین اجتماعی استان با تاخیر مواجه شده است، گفت: بیمه سلامت باید سهم سازمانی را پرداخت کند تا به مراکز داده شود.

جراحی علمداری با اشاره به اینکه تاکنون فقط ۲ پرداختی مربوطه از سوی بیمه سلامت به مدیریت درمان انجام شده است، افزود: این اقدام صرفا تا قبل از سال جدید بوده، که توجه به این موضوع ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha