۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85561192
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در بوشهر تجلیل شدند

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85561192
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- ایرنا -۱۳۰ نفر از برگزیدگان دومین مسابقه کتابخوانی بوشهر با عنوان "روایت پیشرفت ایران اسلامی" روز چهارشنبه در آئینی با حضور مسوولان فرهنگی این استان و اهدای جوایزی معادل یک میلیارد ریال تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا ، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این آئین گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر در دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر شرکت کردند.

حیدر راهب روز چهارشنبه در آئین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر اظهار کرد: نخستین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر پارسال با موضوع "عفاف و حجاب" و حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده و دومین مسابقه نیز با موضوع روایت پیشرفت ایران اسلامی با شرکت سه هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین مسابقه در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد، افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا انتخاب شده بود.

راهب تصریح کرد: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در بازه زمانی اسفند ماه ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳ عملیاتی و آزمون آن نیز به صورت مجازی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه در قالب استانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی کتاب‌های خوب و ترویج و روایت پیشرفت‌های کشور است.

راهب با بیان اینکه کتاب‌های انتخاب شده برای این رویداد در واقع تجلی امید و توانستن است، گفت: جوان ایرانی اگر بر انجام کاری اراده کند به مراتب خیلی بهتر و بالاتر از از غرب و شرق آن را انجام خواهد داد.

وی افزود: در تاریخ انقلاب، موفقیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف وجود داشته و دارد اما یا روایت نشده اند یا کمتر روایت شده اند برهمین اساس روایت پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها باعث ایجاد روح امید و امیدواری در جامعه به خصوص بین قشر جوان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha