واشنگتن‌پست: اسرائیل، آمریکا را از مسئولیت خود در ترور رهبر حماس مطلع کرد

تهران- ایرنا- روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی به سرعت پس از ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس با مقامات آمریکایی آنان را از مسئولیت خود در این اقدام مطلع کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از سه منبع نزدیک به کاخ سفید، نوشت: تنش‌ها بین آمریکا و اسرائیل رو به افزایش است و مقامات کاخ سفید از ترور اسماعیل هنیه عصبانی و شگفت زده شدند زیرا آنها این اقدام را یک عقبگرد برای مذاکرات آتش‌بس غزه می‌دانند.

این رسانه غربی افزود: در حالی که اسرائیل هنوز درباره کشتن هنیه، توضیحی ارائه نکرده است اما بلافاصله در تماس با مقامات آمریکایی، آنان را از مسئولیت خود در این باره مطلع کرده است.

به گزارش ایرنا، رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد چهارشنبه (۱۰ مرداد) در عملیات ترور به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در حمله به یک آپارتمان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را هفته گذشته ترور کرد.

در پی شهادت هنیه و شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران و حزب الله پناهگاه‌ها را گشوده‌اند و در حال آماده باش کامل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha