۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85561607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار زنجان: رسانه‌های گروهی در توسعه کشور اثرگذار هستند

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مسوول پرچمدار و رهبر جریانات خبری خبرنگاران هستند گفت: پیشرفت و توسعه کشور در گرو رسانه‌های گروهی هستند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی شهامی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان افزود: خبرنگاران می‌توانند کاستی و ایرادات را مطرح ومنتقل کنند و این کار ،کار مقدسی است.

وی با بیان اینکه موضوع خبر و رسانه موضوع پیچیده‌ای است گقت: یکی از فاکتورهای قدرت در دنیا موضوع خبر است.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: ابزار قدرتی که در دنیا حکومت می‌کند قدرت نظامی و اقتصادی،نیست بلکه ابزار رسانه است.

شهامی افزود: خیلی راحت یک نفر قاتل ۴۰ هزار نفر را در غزه به خاک و خون می‌کشد و با تشویق‌های ممتد، در جمع کاملا رسمی آمریکا تایید می‌شود و در این میان رسانه سرکوب می‌شود.

وی با اشاره اینکه در اعتراضات اخیر در آمریکا رسانه‌ها سرکوب شدند اظهار داشت: بلند کردن پرچم فلسطین جرم بوده و این در حالی است تراکم کشتار از جنگ جهانی شدیدتر اعلام شد.

معاون استاندار زنجان گفت: رسانه همانند چاقوی تیزی است که در صورت استفاده صحیح می‌تواند جراحی رخ دهد و یک بیمار را از مرگ نجات پیدا کند.

وی با بیان اینکه در غیر اینصورت می تواند یک انسان سالم را بکشد اضافه کرد: نقش رسانه‌ و خبرنگاران امری مهم بوده و قدرت آن می‌تواند جامعه را به سوی توسعه‌ هدایت کند.

مدیر کل فرهنگ و ار شاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه افزود: در این جشنواره از منتخبین سه جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت، حماسه حضور و دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

اصغر حاج علی اکبری اضافه کرد:روایت خبر همزمان با دومین سفر ریاست شهید جمهوری به زنجان برگزار شد که ۵۸ اثر دریافت شد.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه جشنواره حماسه حضور مربوط به رویداد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس است، افزود: دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که در مرداد ۱۴۰۳ کلید خورد و ۳۴۹ اثر از ۶۱ خبرنگار توسط محمد مختاریان و خانم سلیمی به عنوان داوران مرکز و قشمی از زنجان داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha