کشف ۵۲۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۲۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش طی ۲ عملیات پلیسی در شهرهای میناب و بندرخمیر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر هشت بندی میناب مطلع شدند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضایی با تشکیل تیم منسجم به محل یادشده اعزام و در بازرسی از منزل ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک دستگاه خودرو متعلق به متهم را توقیف و متهم نیز در محل دستگیر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی بندرخمیر حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا خودرو متوقف و با هوشیاری ماموران مقدار ۱۰۶ کیلوگرم حشیش از داخل خودرو کشف و راننده نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ها ۲ خودرو قاچاقچیان توقیف شد، افزود: ۲ متهم نیز در این راستا دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جاویدان در پایان با سوداگران این بلای خانمانسوز اتمام حجت کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان، طی برنامه ریزی و انجام عملیات‌های شبانه روزی، با تمام قدرت و بدون هیچ ملاحظه ای جلوی قاچاقچیان و فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر خواهد ایستاد و به کسی رحم نمی‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha