۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85562071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: خبرنگاران در جنگ شناختی هوشیارانه عمل کنند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان با جنگ شناختی در پی ترویج یاس و نا امیدی در جامعه هستند که خبرنگاران باید به عنوان فرماندهان این نبرد هوشیارانه عمل کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار خبرنگاران خراسان‌شمالی اظهار کرد: جمهوری اسلامی نگاه جدیدی مبتنی بر ارزش های دینی را در جهان ارایه کرد و دشمنان سعی در تضعیف این نگاه دارند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان از هر حربه ای برای تضعیف این نظام دینی بهره گرفتند به گونه ای که تحریم های گوناگون اقتصادی و حتی دارویی را علیه مردم ایران اعمال کردند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمنان وقتی از طریق تحریم های به اهداف شوم خود نرسیدند سعی دارند با ابزار رسانه مردم را نسبت به ارزش های دینی کشور بی تفاوت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام اسلامی این روزها جنگ شناختی به راه انداخته اند و حقایق را وارونه جلوه می دهند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تبدیل متن به حاشیه و حاشیه به متن، مهمترین راهبرد دشمن در این حوزه است؛ آن‌ها دنبال پیدا کردن یک عیب هستند تا آن را بزرگنمایی کنند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دشمن توان دیدن موفقیت جبهه مقاومت را ندارد، گفت: دشمن از عکس شهید سلیمانی و شهید هنیه ترس دارد و به همین دلیل از بعضی شبکه‌های اجتماعی تصاویر این شهدا را حذف می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha