۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85562135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای شهر کرج ۹۸ میلیارد ریال به آیین اربعین حسینی  اختصاص داد

کرج - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بودجه ۹۸ میلیارد ریالی شورای شهر برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کرج ؛ علی قاسم پور در پایان یکصد و هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: مدیریت شهری کرج نیز به سهم خود در برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی نقش آفرینی خواهد کرد.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاران طلایه داران جهبه آگاهی هستند که با روایت درست و وقایع نگاری سریع و بی پرده می توانند سرنوشت کشور را جوری رقم بزنند که در مسیر پیش برد اهداف کشور موثر واقع شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هیچکس حق ندارد بین رسانه‌های منتقد و غیر منتقد خط کش بگذارد و یا با ابزار پول، یار جمع کند چراکه انتقاد را باید پذیرفت و در حل مشکل تلاش کرد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال جاری به کمک هم مشکلات مردم را حل کنیم، گفت: باید در فضای آرامش هر موضوعی را دنبال کنیم و بتوانیم بازویی برای رفع مشکلات مردم در یکسال باقی مانده شورای ششم باشیم.

سخنگوی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: برای دیده شدن نیاز به این است پروژه‌های شهری و خدمات مطلوب به درستی به شهروندان ارائه شود و مردم خود عملکرد شهرداری کرج را لمس کنند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha