۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85562357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: رسیدن به توسعه از مسیر تعامل با خبرنگاران می‌گذرد

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: پاسخگویی و تعامل دوسویه بین مسوولان و خبرنگاران، بهترین راهکار برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد، در نشستی صمیمی با خبرنگاران افزود: تلاش کردیم در شهرستان با برگزاری نشست‌های مختلف و ارتباط و تعامل سازنده با خبرنگاران از ظرفیت رسانه‌ها به منظور خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون با دنیایی از اطلاعات مواجه هستیم که با سرعت نور مخابره می شود، اظهار کرد: ظرفیت اطلاع رسانی بسیار ویژه است و خبرنگاران با این ظرفیت نقش موثر و والایی در حوزه توسعه دارند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در عرصه خبر و ناملایماتی که در تهیه خبر پیش رو دارند، افزود: نیاز است جایگاه والای خبرنگاران بیش از پیش دیده و مراعات شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران دیار سربداران گفت: خبرنگاران سبزوار با تعامل و نقدهای سازنده توانسته‌اند اتفاقات مطلوبی را در غرب استان رقم بزنند.

باورسازی، هنر خبرنگاران است

امام جمعه سبزوار نیز در این نشست با گرامیداشت یاد محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با قلم خود وسیله شناخت و باور مردم هستند و در این راستا می‌توانند هم باورهای مثبت و هم منفی بسازند.

آیت‌الله غلامرضا مقیسه افزود: باورهای مثبت در جامعه امید، حرکت، تلاش و جهاد در راه اهداف ایجاد کرده و باورهای منفی به ناامیدی، تنبلی، سستی و جدایی می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با ثبت وقایع، لحظات را ماندگار و تثبیت می کنند.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه افزود: نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی به جامعه ستودنی و بسیار مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، شغل خبرنگاری را مقدس خواند و گفت: خبرنگاران با مرور وصیت نامه شهدا و فداکاری آنان می توانند به نحو مطلوب ترسیم کننده اهداف شهدا برای نسل آینده باشند.

وی کار خبرنگاران را در تثبیت ارزشهای والای انسانی موثر عنوان کرد و گفت: نهضت سربداران در تاریخ می درخشد و خبرنگاران در تثبیت این ارزش‌ها و شناساندن هر چه بیشتر شناسنامه شهرستان نقش برجسته و مهمی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha