دانشگاه فرهنگیان، مبینا نعمت‌زاده را بدون کنکور پذیرش می‌کند

تهران- ایرنا- مشاور امور مجلس و استان‌های دانشگاه فرهنگیان کشور اعلام کرد: دانشگاه فرهنگیان، مبینا نعمت‌زاده مدال‌آور المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از افتخار آفرینان المپیک است را بدون کنکور پذیرش خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رمضان خانی، اظهار داشت: در پی درخواست قهرمان ملی و افتخارآفرین کشورمان، خانم مبینا نعمت‌زاده برای پذیرش بدون کنکور، دانشگاه فرهنگیان از پذیرش این فرزند متعهد و اخلاق‌مدار ایران اسلامی استقبال می‌کند.

وی افزود: این ورزشکار کشورمان می‌تواند از اول مهرماه امسال به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کند و این دانشگاه از این دختر قهرمان و افتخارآفرین ایران سربلند استقبال می‌کند.

مشاور امور مجلس و استان‌های دانشگاه فرهنگیان با آرزوی توفیق برای همه فرزندان ایران همراه با اقتدار برای بر افراشته کردن پرچم عزیز ایران اسلامی در المپیک پاریس، بیان کرد: بررسی لازم از نظر مقررات آموزشی وزارت علوم برای پذیرش بدون کنکور مدال‌آوران صورت گرفته و قوانین اجازه پذیرش بدون کنکور این افتخار تکواندوی ایران را می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مبینا نعمت‌زاده نماینده ایران در وزن ۴۹- کیلوگرم در رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک پاریس در بخش زنان توانست با کسب مدال ارزشمند برنز، دومین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران در بازی‌های المپیک را کسب کند.

نعمت‌زاده، دختر ۱۹ ساله تکواندو ایران پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس گفته بود: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند، چون به خاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha