۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۷
کد خبر: 85562537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد پنجشنبه شب با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش، مردم و مسئولان در حسینیه تاریخی امیر چخماق برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان یزد در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ورزشکار این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ورزش کاری مهم و بسیار ارزشمند است.

"زهیر حاجی حسینی" در ادامه این آیین، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار را با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان، که برای سومین بار برگزار شد، محور امور فرهنگی در ورزش ذکر کرد

وی بیان کرد: به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای ورزشکار استان یزد چندین برنامه جانبی در روزهای اخیر در شهر یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان برگزار شد.

یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ورزشکار استان یزد برگزار شد

این مسئول بیان کرد: انجام امور فرهنگی جزء اهداف مهم یادواره شهدای ورزشکار بود به خصوص برنامه نذر خون و سرکشی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ورزشی که همچنان ادامه دارد.

حاجی حسینی گفت: امروز با حضور "حمید استیلی" و "سیروس دین محمدی" از پیشکسوتان فوتبال کشور با حضور در ستاد دیه و به برکت خون شهدا شاهد آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد هستیم.

تجلیل از خانواده‌های شهدای شاخص ورزشکار و آزادگان، روایتگری از شهدا، مداحی و اجرای کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این استان ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha