نفرات برتر مسابقات تیراندازی بنیادشهید و ایثارگران هرمزگان مشخص شد

بندرعباس - ایرنا - مسابقات تیراندازی و دارت ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هرمزگان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم روز جمعه با معرفی نفرهای برتر پایان یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقه تیراندازی در جهت نشاط افزایی و ترویج فرهنگ تفریح و ورزش در میان جامعه معظم ایثارگری، حضور محمد رحیمی‌نژاد نخلی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس، علی عوض حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهرستان، خانم خاکساری نائب رییس هیئت تیراندازی هرمزگان و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

این مسابقه با حضور پرشور تیراندازانی از شهرستان‌های بندرعباس و میناب در ۲ بخش آقایان و خانم ها به صورت نیم فرم، با سرداوری خانم خاکساری و داوری خانم خدری، عالی‌پور و آقای رحیمی در سالن شهید عبدالله مسیحی واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات تیراندازی بنیادشهید و ایثارگران هرمزگان مشخص شد

در این رقابت‌ها که پس از چهار راند پایان یافت، در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان «ستایش عباسلو» فرزند جانباز، «ستایش قاسمی» فرزند شهید و «سمیه قریشی» فرزند جانباز و همچنین در بخش تفنگ ۱۰ متر آقایان «مهدی جعفری» فرزند جانباز، «حاج خلیل یاراحمدی» آزاده و جانباز و «ابوطالب ترابی زاده» جانباز نفرات اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش تپانچه ۱۰ متر بانوان نیز «حدیثه حیدری» فرزند جانباز، «صدیقه قاسمی» همسر شهید و «فرشته ذاکری» فرزند جانباز و تپانچه ۱۰متر آقایان نیز «علی اصغر عباسلو» جانباز، «میثم احمدی» فرزند جانباز و «محسن احمدی» فرزند جانباز حائز رتبه اول تا سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha