۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85562790
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان هستند

کرج – ایرنا – رییس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به سالروز شهادت « شهید محمود صارمی» و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان واقعیت در خط مقدم جنگ نرم مبارزه دشمنان هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند .

به گزارش خبرنگارایرنا ، « ابراهیم نوروزی فر» در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: بنابراین خبرنگاران درکنار مطالبه گری باید امید آفرینی را در جامعه ترویج دهند چراکه اگر لحظه ای غفلت کنند دشمن با روایت های مجهول افکار عمومی را به دست گرفته و خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند.

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان مناسب باید ترویج یابد و مورد مطالبه قرار گیرد که در این مسیر خبرنگاران نقش مهمی را در پاسخ به شبهات و هدایت افکار عمومی ایفا می کنند.

رییس بسیج رسانه استان البرز یادآور شد: امروز بسیج رسانه استان البرز به همراه خبرگزاری ها ، خانه مطبوعات با یاری گری اصحاب رسانه پیگیرمطالبات مردم است و در حوزه محرومیت زدایی تلاش های وافری دارد .

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب درغزه و شهادت ۱۷۰ خبرنگار طی ۹ماه در فلسطین گفت: خبرنگاران غزه با شهادت خود مظلومیت فلسطین را به جهان مخابره کردند و سبب شدند تا تمام مردم دنیا به صحنه بیایند .

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت هستند

نوروزی فر اضافه کرد: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت هستند و با قلم خود چراغ راه را برای آحاد مردم روشن می کنند .

رییس بسیج رسانه استان البرز خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در اقناع جامعه و افکار عمومی دارند و با توجه به اینکه در جنگ ترکیبی هستیم باید خبرنگاران از سلاح قلم خود برای روشنگری هرچه بیشتر استفاده کنند .

نوروزی فر افزود: دشمنان می خواهند سکولار و لیبرال را گسترش دهند و خبرنگاران با ابزار های روشنگری که دارند می توانند در مقابل آنان ایستادگی کنند.

وی خطاب به خانواده ها و خطرات فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان بیان کرد: دراین فضای مجازی دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها و انقلاب است که خبرنگاران با همراهی مسوولان ذیربط می توانند در جهت اقناع جوانان گام های موثری بردارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha