۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 85562903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج نهایی آزمون‌های پایه دهم خردادماه اعلام شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85562903
نتایج نهایی آزمون‌های پایه دهم خردادماه اعلام شد

تهران- ایرنا- نتایج نهایی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های پایه دهم خرداد ماه، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش؛ دانش آموزان پایه دهم می‌توانند کارنامه تحصیلی خود را در نشانی اینترنتی my.medu.ir ملاحظه کنند.

دانش آموزان باید درصورت نیاز برای شرکت در آزمون‌های درس یا دروسی که در خرداد ماه موفق به اخذ نمره قبولی نشده‌اند به مدرسه مراجعه و برای آزمون نوبت تابستان ۱۴۰۳ ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، نتایج اولیه آزمون های نهایی پایه دهم ، هفتم مردادماه از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش منتشر شد و شرکت کنندگان در آزمون ها می توانستند نمرات خود را ملاحظه و درصورت تمایل نسبت به ثبت درخواست بررسی مجدد پاسخبرگ اقدام کنند.

امسال امتحانات سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه و دروس ریاضی و علوم پایه ششم و علوم، ریاضی و فارسی پایه نهم متوسطه به صورت نهایی برگزار شد.

امتحانات نهایی خردادماه با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha