املاکی متخلف در شهر خوی به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده مشاور املاکی برای گرانفروشی در انجام خدمات معامله در شهرستان خوی به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شد.

حسین نجف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده واحد مشاور املاک برای گرانفروشی در انجام خدمات معامله به میزان ۲۰۶ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۶ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.

نجف زاده بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی گزارش تخلف را پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد مشاور املاکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمانkk می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha