پرداختن به مشکلات خانوادگی با نگاهی طنز

تهران- ایرنا- علی میری‌رامشه، کارگردان تاکید کرد: به پیشنهاد شورای پروانه ساخت، فیلمنامه کمدی «کیک قهوه» را برای ساخت در نظر گرفتیم.

علی میری‌رامشه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه پیش‌تولید فیلم سینمایی «کیک قهوه» به تازگی آغاز شده است، بیان کرد: قبل از فیلمنامه «کیک قهوه» یک فیلمنامه ملودارام اجتماعی دیگر را به شورای پروانه ساخت ارائه دادیم، اما در آنجا با این توضیح که فیلمنامه تان تلخ است، آن را رد کردند! بنابراین به پیشنهاد دوستان شورای پروانه ساخت، فیلمنامه ای کمدی برای ساخت در نظر گرفتیم. مهدی علی میرزایی (نویسنده) طرح و ایده «کیک قهوه» را که فیلمنامه ای خانواده محور با رگه های کمیک است ارائه کرد. این فیلمنامه خانواده محور است و در کنار خنداندن مردم نکات مفید زیادی به آنها می آموزد.

او در ادامه تاکید کرد: داستان فیلم از این قرار است که فیلمنامه نویسی مشغول نگارش فیلمنامه ای در مورد سبک زندگی ساده است، اما همسرش که خانمی اهل تجملات است او را مجبور می کند شخصیت اصلی قصه که زنی قانع و عاشق خانواده است را در جهان داستان نابود کند.

کارگردان فیلم سینمایی «اتومبیل» در پایان تصریح کرد: پیش‌تولید «کیک قهوه» را به تهیه کنندگی مجتبی متولی آغاز کردیم و درگیر پروسه انتخاب بازیگر، عوامل و بازدید لوکیشن هستیم. با چند نفر از بازیگران شناخته شده حوزه کمدی هم برای بازی دراین فیلم تعاملات خوبی داشتیم. بعضی از لوکیشن های این فیلم در تهران و بعضی دیگر در شمال است و تمام تلاشمان این است که این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم. زیرا خوشبختانه کمدی های استاندارد جای خود را در جشنواره فیلم فجر باز کرده اند و مورد استقبال قرار می گیرند.

لازم به ذکر است؛ «کیک قهوه» دومین ساخته سینمایی علی میری‌رامشه محسوب می‌شود. فیلم اول این کارگردان با عنوان «اتومبیل» در پاییز و زمستان سال ۱۴۰۰ به نمایش عمومی درآمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha