نماینده مجلس: انتخاب افراد توانمند از خوزستان در کابینه دولت انتظار می‌رود

اهواز- ایرنا- نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خوزستان از رییس جمهور انتظار دارند در کابینه دولت از افراد توانمند این استان استفاده شود گفت: مجلس در چارچوب منافع و مطالبات مردم با دولت همراه است و در این مسیر انتظار داریم کابینه‌ای توانمند مطابق با وعده‌های داده را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اهواز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: مسئولان باید قدر قشر فرهیخته خبرنگار را بدانند و از آن‌ها حمایت کنند.

وی گفت: هرچند حمایت‌های مالی از این قشر مناسب نبوده اما در مجلس از هر گونه طرح و برنامه‌‍ای که در راستا حمایت از خبرنگاران باشد دفاع و استقبال خواهیم کرد.

خوزستان از افرادی شایسته برای حضور در کابینه برخوردار است

حجت الاسلام سادات ابراهیمی بیان کرد: هنوز لیست رسمی افراد کابینه دولت منتشر نشده اما بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته هیچ خوزستانی در فهرست کابینه پیشنهادی رییس جمهور نیست.

نماینده مجلس: انتخاب افراد توانمند از خوزستان در کابینه دولت انتظار می‌رود

وی خواستار توجه دولت به ظرفیت نیروی انسانی متخصص و توانمند استان خوزستان برای حضور در کابینه شد و افزود: از رییس جمهور منتخب انتظار می‌رود از ظرفیت و توانمندی خوزستان در دولت بیش از این استفاده کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شعار رییس جمهور استفاده از ظرفیت همه اقوام در دولت است و از آنجایی که خوزستان دارای اقوام مختلفی است؛ انتظار از دولت چهاردهم برای بکارگیری افراد متخصص و توانمند خوزستان در دولت را بالا برده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان از افراد توانمند با گرایش های سیاسی مختلفی برخوردار است افزود: یک سوم آب های جاری کشور در خوزستان است و این استان علاوه بر برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز در تولید محصولات غذایی و کشاورزی جایگاه مهمی در کشور دارد که پیشنهاد می شود از متخصصان و نخبگان آن در وزارتخانه هایی همچون نفت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر استفاده شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی ادامه داد: تا چند روز گذشته قرار بود افراد توانمندی از خوزستان برای تصدی در برخی وزاتخانه‌ها انتخاب شوند و همچنان امیدواریم رییس جمهور به این موضوع توجه داشته باشد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخشش خوزستانی ها در المپیک ۲۰۲۴ بیان کرد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوب سیاسی ، ورزشی و اقتصادی در استان وجود دارد و انتظار می‌رفت که در دولت از توانایی خوزستان نیز به کار گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha