فرماندار تنکابن: خبرنگاران با نقد حرفه‌ای به پیشرفت جامعه کمک می‌کنند 

نوشهر- ایرنا- فرماندار ویژه تنکابن مطالبه صادقانه، شفاف و به دور از غرض‌ورزی را رسالت حرفه‌ای و مسوولیت اجتماعی خبرنگاران دانست و گفت: فعالیت بر مبنای اصول حرفه‌ای خبرنگاری موجب پیشرفت و توسعه شهرستان می‌شود.

به گزارش ایرنا، حکمت داج‌لیری فرماندار ویژه تنکابن امروز -شنبه- در نشست تقدیر از خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران نه تنها مطالبه‌گر و از ارکانِ شفاف‌سازی هستند، روحیه مطالبه‌گری و پیگیری مسوولان را هم تقویت می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده از سوی مدیران شهرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات متعدد حوزه فعالیت خود را برای خبرنگاران تشریح کنند تا مردم در جریان پروژه‌ها و میزان اهمیت آن قرار گیرند. ضمن این‌که باید در کنار تلاش برای گسترش زیرساخت‌ها، برای توسعه اجتماعی جامعه هم کار کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سرعت انجام برخی پروژه‌ها و انتقاد پیرامون آن گفت: پاسخگویی به انتقادها باید در فضایی آرام و عاری از تنش انجام شود. تا زمانی که فضا آرام نشود فعالیت برای ما و حتی خبرنگاران سخت و بیهوده خواهد بود.

داج‌لیری در پاسخ به مطالبه‌ها پیرامون بهره‌برداری از رینگِ شهری نشتارود گفت: برای تکمیل این پروژه طی ۹۰ روز ۱۰ جلسه طولانی و مفصل با متولیان ملی و استانی برگزار شد که نشان می‌دهد در سطوح مختلف ‌پیگر رفع موانع و تکمیل این پروژه هستیم.

وی پیرامون انتقادها به ناتمام ماندن مجتمع آدینه تنکابن و کندی روند ساخت آن خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال‌های اخیر با کندی پیش می‌رفت، اما با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی این پروژه نسبت به دی 1402 با سرعت بیشتری در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۱۸۰ هزار نفری تنکابن در غرب استان مازندان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha