۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85563920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان قتل جوان خمینی شهری دستگیر شدند

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85563920
عاملان قتل جوان خمینی شهری دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری عاملان قتل یک جوان در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی روز شنبه افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۳۹ ساله بر اثر اصابت ضربات سلاح سرد بشدت مجروح شده است و متهمان پیش از رسیدن مأموران از محل گریخته‌اند که بلافاصله فرد مضروب به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی خمینی شهر ادامه داد: با توجه به درگذشت فرد مضروب در بیمارستان، پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت سه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات منسجم، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ براتی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه اختلافات قبلی با مقتول عنوان کردند.

وی افزود: متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا، شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha