ایرنا بازوی توانمند نمایندگان خراسان جنوبی در پیگیری مشکلات باشد

بیرجند - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ایرنا در انعکاس اخبار بی طرفانه، منصفانه و نقادانه است و می‌تواند بازوی توانمند نمایندگان استان در پیگیری مشکلات به صورت تخصصی و جامع باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حسن هاشمی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: علاقمندیم برای پیگیری مطالبات مردم استان در حوزه‌های مختلف از ظرفیت این خبرگزاری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکنون در زمینه رصد مشکلات مردم و پیگیری برای رفع آن تلاش زیادی کرده است، اظهار کرد: برای همکاری بیشتر و بهتر با این رسانه آمادگی داریم و نگران نقدهای منصفانه رسانه‌ها هم نیستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در توسعه کشور و استان بی بدیل است تصریح کرد: استان خراسان جنوبی نسبت به برخی استان‌ها نیاز به توسعه بیشتر دارد و مردم از دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم انتظار تحول دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در رصد مشکلات استان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سنگ تمام گذاشتند عنوان کرد: نمایندگان هم در بحث پیگیری مطالبات استان به دنبال تخصصی تر شدن موارد هستند و در این مسیر رسانه‌های می‌توانند تعامل خوبی داشته باشند.

هاشمی یادآور شد: همانطور که در غرب و شمال کشور با همدلی و وفاق بین مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی اتفاقات خوبی رقم خورده است انتظار داریم در استان نیز رسانه‌ها نسبت به ایجاد همدلی بین بخش‌های مختلف استان بکوشند.

وی بر لزوم فعال شدن کارگروه رسانه در مجمع نمایندگان استان تاکید کرد و گفت: با فعال کردن این کارگروه تعامل‌ بین بخشی نیز تقویت شده و مشکلات مردم به نحو بهتری رصد، پیگیری و رفع خواهد شد، همچنین آمادگی داریم برای حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران دغدغه این قشر را بدانیم و برای رفع آن بکوشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی افزود: خراسان جنوبی نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه بوده در حالیکه مظلوم واقع شده است لذا رسانه‌ها در این زمینه نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی در حوزه رسانه‌ افراد تاثیرگذار و فعالی دارد اما ما به عنوان نمایندگان مجلس تاکنون کم کاری کرده‌ایم و باید برای تقویت و ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و استفاده از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

هاشمی ادامه داد: رسانه‌ها نیز باید به صورت مستمر پیگیر مطالبات مردم از طریق نمایندگان مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشند تا همه در کنار هم برای توسعه استان پیش برویم.

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید؛ به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha