فیلم|انتقال تجارب به اعتاب مقدسه هدف همایش نمایندگان اماکن متبرکه کشور در حرم عبدالعظیم

شهرری- ایرنا- مشاور بین الملل تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم گفت: جلسه کمیته نمایندگان اعتاب مقدسه کشور زمینه انتقال تجارب و ارتباطات بیشتر را به اعتاب مقدسه کشور و همچنین عراق و سوریه فراهم کرده است.

محمدرضا باقری در حاشیه برگزاری چهل و هشتمین جلسه کمیته نمایندگان اعتاب مقدسه کشور که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره مزایا و اهداف این گونه جلسات اظهار داشت: این جلسات با هدف توسعه ارتباطات و انتقال تجربیات اعتاب مقدسه به کشورهایی مانند عراق و سوریه تشکیل شده است.

چهل و هشتمین نشست کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و با حضور نمایندگان بقاع متبرکه ایران اسلامی برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه از آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آستان مقدس حضرت احمدبن موسی علیهما السلام(شاهچراغ)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، مسجد مقدس جمکران، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار گردید.

در این نشست حاضرین به موضوعاتی همچون هوش مصنوعی و اعتاب مقدسه، بازدیدهای دوجانبه میان آستان های مقدس، بررسی دستور کار هفتمین اجلاسیه تولیت های آستان های مقدس و بررسی شرح وظایف کارگروه بین الملل پرداختند.

اجلاسیه اعتاب مقدسه در سال 1395 با پیگیری آیت الله رئیسی راه اندازی و نخستین اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام به میزبانی کشور ایران و با حضور اعضایی از تولیت‌های آستان‌های مقدس عراق و سوریه در شهر مشهد و در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha