۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۳
کد خبر: 85564312
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تخلیه زباله در معابر شهری آمل؛ راننده متخلف اخراج شد

ساری- ایرنا- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: راننده متخلف پیمانکار حمل پسماند که زباله و نخاله‌ها را به جای انتقال به محل دپوی زباله در معابر شهری تخلیه می‌کرد شناسایی و از کار اخراج شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل مهدی قاسمی اظهار کرد: راننده متخلفی که زباله‌ها را به جای انتقال به محل دپو زباله در معابر شهری تخلیه می‌کرد با جریمه نقدی و معرفی به مراجع قضایی نقره‌داغ شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش مردمی و پیگیری‌های سازمانی، راننده متخلف اخراج و پیمانکار مربوطه هم جریمه نقدی شد. خودروی جمع‌آوری زباله هم از روند ارائه خدمات کنار گذاشته شد و تحت هیچ شرایطی حق رابطه کاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل را نخواهد داشت.

تخلیه زباله در معابر شهری آمل؛ راننده متخلف اخراج شد

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل خاطرنشان کرد: پرونده راننده متخلف پس از جمع‌بندی به مرجع قضایی فرستاده و شرکت پیمانکاری نیز به پرداخت جریمه نقدی و درج کتبی تخلف در پرونده محکوم شد.

قاسمی از شهروندان و رسانه‌ها بابت بیان مشکلات شهری به منظور برطرف شدن چالش‌ها قدردانی کرد و افزود: نظافت و جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند شهری در راستای خدمت هر چه بهتر به شهروندان از مسئولیت‌های محوله این سازمان است که در این مسیر از همه توان استفاده می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha