هفت هزار وسیله سرمایشی بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امسال برای سومین سال در قالب پویش نسیم برکت هفت هزار وسیله سرمایشی با مشارکت ۲ هزار گروه جهادی به سراسر کشور ارسال و بین خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا از بنیاد برکت، سید امیر حسین مدنی با بیان اینکه اجرای طرح نسیم برکت برای سومین سال متوالی در سراسر کشور آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح با همکاری گروه جهادی در قالب پویش نسیم تهیه و ارسال وسایل سرمایشی به مناطق محروم کشور در حال اجرا است که توسط گروه های جهادی بین خانواده های نیازمند و واجد شرایط توزیع می شود.

وی ادامه داد: امسال با مشارکت ۲ هزار گروه های جهادی و مجموعه گروه های مردمی حدود ۷ هزار وسیله سرمایشی از جمله کولر آبی و پنکه کولر گازی به انبارهای استان ها ارسال شده و به مرور پس از بررسی های صورت گرفته توسط گروه های جهادی به افراد واجد شرایط ارائه می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: این طرح هم اکنون در سراسر کشور با مشارکت گروه های جهادی در حال اجرا است.

مدنی با اشاره به اینکه امسال و در سومین سال برگزاری این پویش، بازخوردهای بسیار خوبی داشته ایم و بسیاری از سازمان ها و دستگاه های مختلف در مناطق گرمسیر برای همکاری در اجرای آن اعلام آمادگی کرده اند.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش بی سابقه گرمای هوا در کشور میزان ارزش و کاربرد این وسایل سرمایشی نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است.

هفت هزار وسیله سرمایشی بین خانوداه‌های نیازمند توزیع می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha