۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85564745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان : بانوان البرزی پای ثابت ورزش همگانی هستند

کرج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: ۹۰ درصد شرکت کنندگان در ورزش های همگانی استان بانوان هستند که جای امیدواری دارد.

به گزارش ایرنا، بهزاد فروغی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: حضور بانوان در ورزش های همگانی مسیری برای گسترش وزش خانوادگی در استان البرز است که باید آن را گسترش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی این استان نوپا ضعیف است، گفت : برای توسعه ورزشگاهها و فعالیت های ورزشی به میدان داری بخش صنعت استان نیاز است.

وی ادامه داد: انتظار می رود بخش صنعت افزون بر تامین نیازهای اقتصادی در بخش فعالیت های اجتماعی و ورزشی نیز بیش از پیش نقش آفرینی کند.

فروغی گفت : واحدهای تولیدی و صنعتی که در بخش ورزش و جوانان سرمایه گذاری و مشارکت داشته باشند از معافیت مالیاتی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز بیان کرد: یکی از مشکلات بخش ورزش دوری از اخلاق است که باید این مقوله را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

وی اظهار کرد: مهمترین نیاز بخش ورزش نقد منصفانه است که باید از حیث رسانه ای به آن توجه شود.

فروغی گفت : استان البرز در برخی رشته های ورزشی در سطح کشور سرآمد است و باید به زیر ساخت های ورزشی این استان قهرمان پرور توجه بیشتری شود.

تشدید نظارت بر استخرهای شنا

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این استان در بخش استخر ها طی سالهای گذشته مشکلاتی داشت ؛ هیات نجات غریق در استخر ها نداشتیم اما اکنون این وضعیت تغییر کرده است .

فروغی تاکید کرد: خط قرمز ما وضعیت بهداشتی و نظارت بر استخرهای شنا است ؛ دستور پلمب استخر دانش کرج صادر شد چرا که جان مردم خط قرمز ما است .

وی بیان کرد: چند روز پیش توسط امدادگران از حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای کرج جلوگیری شد.

فروغی افزود: در بخش ورزش امر نظارت و تصمیم گیری سخت است .

فعالیت ۵۱ هیات ورزشی در البرز

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: اکنون ۲۰۰ هزار ورزشکار در قالب ۵۱ هیات ورزشی در این استان فعالیت دارند.

"داود عزیزی " افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان البرز می توانیم در بخش ورزشی الگو سازی کنیم .

جای خالی تجلیل از ورزشکاران

معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت : امروز جای تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران در استان البرز توسط دستگاههای اجرایی خالی است .

عزیزی افزود: در این بخش باید به تشویق قهرمانان اهتمام داشته باشیم تا صحنه های ورزشی پرشور تر شود.

وی بیان کرد: امسال اعتبارات تخصیصی بین تمام هیات های ورزشی استان توزیع شده اما نیاز به حمایت سرمایه گذاران و حامیان ورزش در این استان احساس می شود.

عزیزی گفت : امروز این استان در بحث مدال آوری در ورزش های همگانی و قهرمانی رشد دارد اما قابل قبول نیست ؛ امروز ظرفیت های ورزشی خوبی در البرز داریم که وجود اقوام از ظرفیت ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha