۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85564965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار زنجان: ایرنا دارای جایگاه و اصالت ویژه‌ در سپهر رسانه‌ای کشور است

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان گفت: ایرنا به لحاظ مرجعیت و موثق بودن اخبار دارای جایگاه و اصالت ویژه‌ای در سپهر رسانه ای کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز خالقی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران متعهد و مسوولیت پذیر، همواره در عصر سلطه ارتباطات و اطلاعات در تلاش برای اطلاع رسانی دقیق و صحیح هستند.

وی یادآور شد: ایرنا به حق حلقه واسط بین حاکمیت و دستگاه های اجرایی و رابط بدنه مردم و سطوح پایین با سطوح بالاست و در انتقال صادقانه مجموعه اخبار و اطلاعات کشور و استان حرفه ای و متعهدانه عمل می کند.

خالقی اظهار داشت: در عصر حاضر، عموم مردم رسانه ای شده اند و رسانه کلاسی با میلیاردها مخاطب است که افکار عمومی را مدیریت می کند.

وی با بیان اینکه به واسطه رسانه ها، اقشار مختلف مردم و مسوولان از رخدادهای جهان اطلاع می یابند، خاطرنشان کرد: نقش خبرنگاران در رشد و توسعه بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه ها غیرقابل انکار و کتمان است.

فرماندار زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به لزوم جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین جز بیان عملکردها و اقدامات نظام و دولت نیست.

وی ابراز امیداواری کرد: سعی همه مسوولان و خبرنگاران باید بر این باشد که در راستای انسجام و تحکیم اجتماع و تقویت نقاط قوت جامعه و اطلاع رسانی قدم های خوب بردارند و خوب قلم بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha