پیشبرد سیاست‌های سازمان پدافند غیرعامل در همدان قابل قدردانی است

همدان-ایرنا- معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کارگروه‌های شورای پدافند غیرعامل استان همدان اقدامات لازم را به نحو احسن و در زمان طلایی انجام دادند که این توجه و حُسن انجام کار قابل قدردانی است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی قمی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان همدان اظهار کرد: سیاست‌های سازمان پدافند غیرعامل در استان همدان به خوبی اجرایی و عملیاتی می‌شود و استاندار همدان در این راستا پرتلاش، مجاهدانه و با تجربه عمل کرده است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل با آسیب‌شناسی، مصون‌سازی و امن‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز پرخطر تهدیدات را خنثی و بی‌اثر می‌کند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مقابله با دشمنان نیاز به آمادگی دارد و پدافند غیرعامل با ایجاد بازدارندگی مناسب از زیرساخت‌ها و منافع ملی و مردم شریف ایران اسلامی حفاظت می‌کند.

سردار قمی افزود: پدافند غیرعامل در تهدیدات مبتنی بر رفتار دشمنان که هر روز ماهیت جدیدی به خود می‌گیرد، عمل می‌کند.

وی ادامه داد: کارگروه‌های پدافند غیرعامل نظام مسائل استان را بررسی و با احصا تهدیدات و مراکز خطرآفرین تمهیدات لازم جهت پیشگیری از آسیب را پیش‌بینی کنند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: باید زیرساخت‌های موجود را در برابر تهدیدات مصون کنیم چراکه دشمنان برای خرابکاری از هیچ اقدامی پرهیز نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات دفاعی غیرمسلحانه می گویند که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.

اخبار مرتبط