درگذشت همسر و مادر شهید در مراغه

مراغه- ایرنا- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: الحاجیه بانو «کتان شهبازی»، مادر معظم شهید والامقام «محسن اقبالی» و همسر مکرم شهید والامقام «ابراهیم اقبالی» در روستای ورجوی مراغه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا «ابراهیم محمد حسینی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بانو مادر شهید محسن اقبالی است که در اول خردادماه ۱۳۴۱ متولد شد و در لباس بسیجی و در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ایشان همچنین همسر شهید والامقام ابراهیم اقبالی است که در ۱۵ مهر ۱۳۱۶ متولد شده و در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ و با لباس بسیجی در آبادان به شهادت رسیده بود.

وی ضمن تسلیت در پی درگذشت این همسر و مادر شهید، بیان کرد: بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافت و در این میان نقش این بانوان ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

به گزارش ایرنا مردم روستای ورجوی مراغه به عنوان شهیدپرورترین روستای ایران در دوران دفاع مقدس مطرح هستند و ۷۳ شهید برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تقدیم کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha