آغاز صدور گواهی تجاری‌سازی دانش‌بنیان‌ها و دریافت پایه تشویقی اعضای هیات علمی

تهران- ایرنا- سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، صدور گواهی تجاری‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور را جهت دریافت پایه تشویقی،‌آغاز کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، این سازمان در راستای وظایف ملی خود مبنی بر رصد تحولات فناوری و نوآوری، ایجاد زنجیره ارزش یکپارچه برای توسعه فناوری و نیز اشاعه فرهنگ تجاری‌سازی در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور، اقدام به صدور گواهی تجاری‌سازی مطابق با اساسنامه سازمان، مصوبه هیات امنا و همچنین ماده ۶ دستورالعمل اعطای پایه تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور کرده است.

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از اعضای هیات علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و تمامی بنگاه‌هایی که توانسته‌اند دستاوردهای پژوهشی خود را به مرحله تجاری‌سازی و فروش برسانند دعوت کرد تا مدارک و مستندات خود را جهت ارزیابی و صدور گواهی‌نامه به معاونت تجاری سازی و ارتباط با صنعت این سازمان ارسال کنند.

شماره تلفن‌های ۵۷۴۱۶۸۷۱ و ۵۷۴۱۶۵۷۳ نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات از سوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha