ایرنا نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ایرنا رسانه ای مرجع و تاثیرگذار با خبرنگارانی اخلاق مدار و منتخصص همواره در فرهنگ سازی و مدیریت مصرف نیرو یاری رسان شرکت توزیع نیروی برق استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف اینانلو روز دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در ایرنا قزوین، ضمن گفت و گو با رییس و کارکنان این مرکز، اظهار کرد: با توجه به افزایش سه تا چهار درجه ای دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال های گذشته، این گرما همه را غافلگیر کرده و مصرف برق را نیز در سراسر کشور و این استان افزایش داده است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت کمبود تولید انرژی و مشکلات مربوط به مدیریت مصرف برق، نقش رسانه‌های استان بسیار کمک کننده و تاثیرگذار است چرا که آگاهی شهروندان در حوزه مصرف بهینه و مدیریت در امر آن، بدون شک با انجام رسالت جامعه خبری شکل می گیرد و در این راه خبرنگاران در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.

اینانلو با بیان اینکه برق، به عنوان یک صنعت با ارزش در طول سال‌های گذشته مشکلات زیادی را در حوزه های طبیعی و غیرطبیعی داشته اما با درایت همکاران این شرکت در استان خاموشی ها نسبت به سایر نقاط کشور در کمترین سطح بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسانه های استان قزوین به خوبی توانسته اند پویایی را در جامعه موجود ایجاد کنند و این در شرایطی است که امیدواریم مدیران دستگاه ها نیز با درک صحیح این مطلب که رسانه زبان و گوش مردم بوده، بتوانند به نحو مقتضی پاسخگوی مطالبات آحاد جامعه باشند.

ایرنا نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارد

رسانه ها وظیفه مهم در حوزه فرهنگ سازی و بهبود مدیریت مصرف نیرو دارند

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار یادآور شد: ایرنا از زمان بنیان آن تاکنون که ۹۰ سال از عمرش را می گذراند تاریخچه ای مملو از تجربه و تخصص در مسیر رو به رشد و پیشرفت کشورمان را همراه با تاثیرگذاری و تاثیرپذیری که هویتی را برای این رسانه ایجاد کرده، می گذراند و بایستی به این موضوع مهم توجه ویژه ای شود.

رضا اسدی ادامه داد: در طول سال های فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی، اعتبار و اعتمادی عمیق و ناگسستنی بین مخاطبان و ایرنا شکل گرفته و بر همین اساس است که ایرنا امروز به عنوان یک منبع رسمی در اخبار و اتفاقات روزمره جهانی و منطقه مورد استناد ویژه قرار می‌گیرد.

به گفته این مسوول، داشتن شبکه گسترده ای از خبرنگاران و منابع مختلف خبری در داخل و خارج از کشور باعث شده تا در طول سال های فعالیت رسانه ای، به ارزش های هویتی این رسانه نیز افزوده شود و این در حالی است که تطبیق با تغییرات و به روز شدن تحولات فناوری و رسانه‌ای در زیرساخت ها و به دست آوردن راه های نوین در ایجاد تنوع تولید و انتشار محتوا باعث شده تا به ارزش هویتی این رسانه ملی روز به روز افزوده شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین اضافه کرد: یکی از مسایل مهم در اهداف خبرگزاری جمهوری اسلامی، اطلاع رسانی به موقع، سریع و درست به عموم جامعه، به خصوص در حوزه انرژی است تا قوانین و قواعد مرتبط با آن به نحو مطلوب در جامعه اجرایی شود و در عیم حال نیز انتظار داریم از ظرفیت این رسانه‌ بیش از گذشته از سوی دستگاه های اجرایی استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha