نمایشگاه تخصصی معماری و مبلمان در تبریز گشایش یافت

تبریز- ایرنا- بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و دکوراسیون در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از امروز /دوشنبه/ تا ۲۶ مرداد ماه امسال با حضور فعالان و تولیدکنندگان حوزه یاد شده در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه فعالان حوزه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و دکوراسیون از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، گیلان، یزد، زنجان، اردبیل، مازندران، فارس، گلستان، کرمانشاه، قزوین و البرز شرکت دارند.

این نمایشگاه در زمینه انواع صنایع چوبی، سرویس خواب، لوستر و چراغ های تزئینی، بوفه، تجهیزات آشپزخانه، میز ال سی دی، کالای خواب و دکوراسیون منزل دایر شده است.

فعالان این حوزه و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha