۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85566089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلبال از شانس‌های ایران برای کسب مدال در پارالمپیک است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رشته گلبال از شانس‌های اصلی کشورمان برای کسب مدال در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز دوشنبه در مراسم بدرقه ملی پوشان همدانی گلبال اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: گلبال سال قبل در بازی‌های آسیایی هانگژو چین نتایج درخشانی کسب کرد و همین مسأله امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پارالمپیک افزایش داد.

وی اضافه کرد: گلبال ایران از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در پارالمپیک است و اگر شرایط به کام ملی پوشان باشد، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

حقیقی خاطرنشان کرد: حضور ۲ بازیکن و یک مربی در ترکیب تیم ملی اعزامی به پاریس افتخار بزرگی برای استان همدان به شمار می‌رود و امیدواریم دست پر بازگردند.

وی، ورزش نابینایان و کم بینایان همدان را یکی از موفق‌ترین هیات‌های ورزشی این استان برشمرد و گفت: همدان در سال‌های گذشته در سطح تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی و لیگ کشور درخشش داشته است و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

گلبال از شانس‌های ایران برای کسب مدال در پارالمپیک است

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان نیز در این نشست گفت: همدان ظرفیت بالایی در ورزش گلبال دارد و حضور سه بازیکن و مربی از این استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به پاریس گواه این ادعا است.

سمیه سهیلی افزود: با وجود محدودیت‌های مالی توانسته‌ایم همه رشته‌های زیرمجموعه نابینایان و کم بینایان را مورد حمایت جدی قرار دهیم و طی سال‌های اخیر در تمامی رشته‌ها در سطح ملی و بین‌المللی موفق عمل کرده‌ایم.

وی افزود: گلبال یکی از موفق‌ترین ورزش‌های استان همدان در سال‌های اخیر است و از بازیکنان و مربیان با سطح فنی بالا برخوردار بوده که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارند.

رییس هیات نابینان و کم بینایان همدان اضافه کرد: این ورزش در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جزو بهترین‌های کشور است به خصوص اینکه در رده بزرگسالان پنج سال متوالی قهرمان کشور شدیم.