۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۹
کد خبر: 85566179
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کارت زرد به خبازان بابلی

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۹
کد خبر: 85566179
کارت زرد به خبازان بابلی

ساری- ایرنا- فرماندار بابل با انتقاد از وضعیت کیفیت نان، پخت زودهنگام و تعطیلی نانوایی ها در این شهرستان ضمن هشدار به نانوایی داران از آنها خواست در ارائه نان با کیفیت به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پیرفلک امروز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: ۸۰۰ نانوایی در سطح شهرستان بابل فعالیت می کنند که اگر ۳۰۰ پروانه در راستای تخلفات ابطال شود با همان ۵۰۰ نانوایی شهرستان را اداره خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بدون تردید مانع انجام تخلف از سوی نانوایی ها خواهیم شد و طی بررسی های اخیر از ۴۰ نانوایی، تعداد ۳۲ نانوایی آرد اضافه داشتند که این امر نشانگر آن است که آنها نان پخت نمی کردند و در اختیار مردم قرار نمی دادند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از نانوایی ها به دلیل پخت زود هنگام نان مشتری ندارند و آنان پخت نان به هنگام را کنار گذاشته و در اختیار مرغداری ها قرار می دهند.

وی اضافه کرد: کاهش ۵۰ درصدی وزن نان از دیگر تخلفات در نانوایی ها است که در نان های تافتون و در کنار آنها بربری و سنگک این کم فروشی انجام می شود.

کارت زرد به خبازان بابلی

این مقام مسوول با بیان اینکه کشیدن کارت های متعدد بدون عرضه نان به مشتری و فروش آرد بدون قانون از دیگر تخلفات نانوایی ها است؛ گفت: هیچ تخلفی در نانوایی ها قابل قبول نیست و بدون هر گونه ملاحظه‌ ای پروانه متخلفان باطل خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: شرکت خلیج فارس که وظیفه توزیع آراد شهرستان بابل را دارد اگر نتواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد شرکت قوی تر جایگزین آن خواهد شد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل داری ۶ بخش هفت شهر است که ۸۰۰ نانوایی در این شهرستان به مردم خدمت می رسانند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha