تقدیر و تشکر رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت از مدیر عامل شرکت نفت سپاهان

تهران- ایرنا- رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از مدیر عامل شرکت نفت سپاهان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایرنا از واحد روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، عبدالحسین بیات، رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از تلاش های فرهاد امین دهقان، با توجه به توانایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری با اهداء تقدیر نامه از ایشان و همکاران جهادگر شرکت نفت‌سپاهان، تقدیر و تشکر نمود.

متن این تقدیر نامه به شرح ذیل است:

"جناب آقای فرهاد امین دهقان
مدیر عامل محترم شرکت نفت سپاهان

در این سال که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده، همت و تعهد جنابعالی نه تنها به عنوان مدیر عامل شرکت نفت سپاهان، بلکه به عنوان یک رهنمود و الگو برای تمامی کارکنان آن شرکت، تحسین، تمجید و آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی بوده است.

تلاش های بی دریغ شما در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری، نمایانگر ارتباط بینظیر و ارزنده تان با اهداف آن مجموعه و علاقه به پیشرفت و رشد آن است.

اینجانب ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران جهادگر خود در آن شرکت که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی زمینه اعتلای صنعت نفت ایران اسلامی عزیزمان را فراهم ساخته اند، از درگاه خالق هستی بخش موفقیت و سرافرازی را مسئلت دارم.

امید است به لطف خداوند متعال، خستگی ناپذیری و انگیزه جنابعالی موجب موفقیت های روز افزون و برتری های جدید در راه تحقق اهداف شرکت شود.

عبدالحسین بیات
رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت"

۲ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha