۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳
کد خبر: 85566298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مظفری‌زاده: به دنبال جذب مهاجم خارجی با کیفیت هستیم

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور، گفت: اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین بازیکن با کیفیت را بررسی کرده‌اند و تلاش می‌کنیم طی روزهای آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، سعید مظفری‌زاده، اظهار داشت: اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌اند و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های معرفی شده از سوی او انجام گرفته است.

وی افزود: پیگیری‌ها ادامه داشته و تلاش می‌کنیم طی روزهای آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم. همچنین در کنار آن مذاکرات با یک مهاجم داخلی نیز مثبت بوده و توافقات حاصل شده که پس از امضای قرارداد، معرفی خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: علیرضا آرتا و پویا پورعلی، دو بازیکن جدید تراکتور هستند که برای تقویت تیم در فاز دفاعی و میانه میدان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.

وی در رابطه با وضعیت آکادمی باشگاه نیز، گفت: در راستای ارتقای کیفیت آکادمی باشگاه، مذاکرات و توافق اولیه با یک مربی کروات انجام گرفته تا او مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده گیرد. وی سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی پایه کرواسی و فعالیت در یکی از آکادمی‌های فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha