۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85566310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز دوره تربیت مربی بین المللی والیبال در زنجان

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 85566310
آغاز دوره تربیت مربی بین المللی والیبال در زنجان

زنجان- ایرنا - دوره تربیت مربی بین المللی سطح ۲ والیبال با حضور "الکساندر بوشکوویچ” از کشور صربستان و علی فتاحی از فدراسیون والیبال کشور تحت نظر فدراسیون جهانی در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات والیبال استان زنجان عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این دوره بین المللی افزود: این رخداد در بازه زمانی ۲۱تا ۲۶ مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب استان در حال برگزاری است.

روح اله حسنی افزود: در این دوره بین المللی آموزشی ۴۵ نفر حضور دارند و به دلیل محدودیت از هر استان یک مربی شرکت کرده است.

این مسوول ورزشی با اشاره به اینکه ۱۹ خانم و ۲۶ آقا در این دوره شرکت کرده اند ادامه داد: هدف این دوره بر ارتقای بیش از گذشته دانش مربیان است چرا که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

حسنی با تاکید بر اینکه امسال تلاش می شود والیبال زنجان در نیمه های جدول قرار بگیرد افزود: ارتقای تعداد مربیان و برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای گروه های هدف در نظر گرفته شده است.

رییس هیات والیبال استان زنجان به شمار بیمه‌شدگان ورزشی رشته والیبال اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان این رشته در سال ۹۹، سه هزار نفر بود که در مدت چهار سال ۶ هزار هدف گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شمار بیمه شدگان این رشته ورزشی به پنج هزار نفر رسیده است خاطر نشان کرد: این هیات حضور باشگاه‌های والیبال در سطح استانی و ملی را با جدیت دنبال کرده است.

اولین دوره بین المللی تربیت مربی سطح ۲ والیبال است که در زنجان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha