کشاورزی کشور باید روستامحور شود 

تهران- ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی در کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد که کشاورزی کشور باید روستامحور و تولیدات کشاورزی با کاهش هزینه مقرون به صرفه شود.  

بیژن نوباوه وطن در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست عصر دوشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در جلسه امروز(دوشنبه) وزرای پیشنهادی ارشاد، کشاورزی و راه و شهرسازی مهمان کمیسیون بودند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر پیشنهادی کشاورزی عنوان کرد که کشاورزی کشور باید روستا محور شود و باید تلاش کنیم که روستاییان به روستا بازگردند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت که باید با کاهش هزینه‌های تولید کشاورزی تولید در این حوزه را مقرون به صرفه کنیم.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز در جلسه امروز ضمن ارائه برنامه‌های خود خود را ملزم به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه و اسناد بالادستی دانست و البته عمل به این قوانین و اجرای آن را مشروط به مهیا بودن شرایط کرده و به عنوان نمونه گفت که در حوزه مسکن باید بانک‌ها تسهیلات بدهند که ما بتوانیم مسکن بسازیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت که در برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی برای حوزه فرهنگ پیش بینی شده و خود را ملزم به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه در حوزه فرهنگ دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha