۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85566729
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱ هزار مترمربع کف فرش در معابر اردستان اجرا شده است

کاشان- ایرنا- شهردار اردستان گفت: در یکسال گذشته تاکنون، یازده هزار و ۵۰۰ متر مربع کف فرش با هزینه هر متر مربع چهار میلیون ریال و پنج هزار مترمربع جدول گذاری با هزینه هر مترمربع ۲۵ میلیون ریال در مناطق مختلف شهر اجرا شده است.

یه گزارش ایرنا، معین مهدانیان روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: طرح‌های اجرا شده شامل بازسازی و بهسازی پارک‌های بوستان و شهدای گمنام، بازار روز، خیابان ارونه و دکتر شریعتی، موزاییک فرش پیاده‌رو و پارک سوار اردستان می باشد.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح ها از محل اعتبارات شهرداری اجرایی شده و با توجه به محدودیت اعتبارات تلاش می‌شود کارها بر مبنای ضرورت و با اولویت‌بندی نیاز شهروندان و ایجاد نشاط انجام شود.

شهردار اردستان گفت: بهسازی و ایجاد روشنایی بوستان‌ها، نصب وسایل بازی استاندارد کودکان و جمع آوری وسایل غیر استاندارد و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته نیز توسط شهرداری اردستان انجام شده است.

شهردار اردستان با اشاره به اینکه طرح پارک سوار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در حال تکمیل است و تا شهریورماه به بهره برداری می رسد، افزود: با راه‌اندازی این طرح مشکل حمل و نقل مسافران برون و درون شهری اردستان برطرف خواهد شد.

شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha