۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85566737
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

توتولو روی نیمکت تیم ملی والیبال!

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85566737
توتولو روی نیمکت تیم ملی والیبال!

تهران- ایرنا- فدراسیون والیبال به دنبال این است تا زمان جذب مربی مطرح خارجی، یک دستیار رزومه‌دار را برای اینکه کارهای فنی تیم ملی انجام شود به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، فدراسیون والیبال در حال مذاکره با مربیان مختلف برای هدایت تیم ملی والیبال است. این گزینه‌ها همگی جزو مربیان بزرگ والیبال دنیا محسوب می‌شوند؛ اما مشکلی که برای جذب آنها وجود دارد قرارداد این مربیان با تیم‌های باشگاهی است.

فدراسیون والیبال قصد ندارد مربی‌ای را به خدمت بگیرد که در نیمی از سال، درگیر مسابقات باشگاهی باشد. از همین رو طبق صحبت‌های اخیر میلاد تقوی، قرار است یک دستیار درجه اول به ایران بیاید و تا زمانی که مربی بزرگ خارجی جذب شود وی کارهای فنی تیم ملی اعم از زیر نظر گرفتن رقابت‌های لیگ برتر و شناسایی بازیکنان برتر این رقابت‌ها را برای دعوت به تیم ملی بر عهده بگیرد.

شنیده می‌شود توماسو توتولو جدی‌ترین گزینه فدراسیون والیبال برای این سمت است تا به نوعی سرمربی موقت تیم ملی لقب بگیرد. در کنار وی هم پیمان اکبری قرار خواهد گرفت؛ مربی‌ای که در لیگ ملت‌ها در کادر فنی تیم ملی حضور داشت و پس از اخراج پائز هدایت این تیم را در ۳ بازی پایانی خود در لیگ ملت‌ها بر عهده گرفت.

با انتخاب سرمربی تیم ملی، توتولو به احتمال فراوان دستیار اول وی خواهد شد. در زمانی سرمربیگری بهروز عطایی در تیم ملی والیبال، توتولو برای مدتی کوتاه دستیار این مربی بود؛ اما به دلیل برخی اختلافات این همکاری خیلی زود به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha