آزمون و عزت‌اللهی یکقدم تا لیگ نخبگان؛ حمله به الغرافه با زوج ایرانی-آرژانتینی

تهران- ایرنا- شباب الاهلی برای صعود به لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹ امروز به مصاف الغرافه قطر می‌رود. کادرفنی الاهلی امیدوار به درخشش سردار آزمون در این بازی حساس است.

به گزارش ایرنا، آخرین مرحله از پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا امروز در شهرهای مختلف آسیا برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، شباب الاهلی در دوحه میهمان الغرافه خواهد بود. الاهلی در این دیدار سردار آزمون را احتمالاً به عنوان مهاجم ثابت در اختیار دارد اما سعید عزت‌اللهی همچنان مراحل درمان را پشت سر می‌گذارد و بعید است به بازی با الغرافه برسد. در سوی مقابل الغرافه قطر امیدوار است که یاسین براهیمی ستاره آنها برای بازی در دیدار با شباب الاهلی در ورزشگاه آل بیت آماده باشد.

آزمون و عزت‌اللهی یکقدم تا لیگ نخبگان؛ حمله به الغرافه با زوج ایرانی-آرژانتینی

باشگاه الغرافه اعلام کرد به هوادارانی که مایل به حضور در این مسابقه هستند بلیت رایگان در ورودی شماره ۹ ورزشگاه آل بیت تعلق می‌گیرد. شباب الاهلی پس از اینکه سپاهان ایران را با نتیجه ۴ بر ۱ در مرحله مقدماتی شکست داد، حالا باید به مصاف الغرافه قطر برود. ۲ تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند؛ در سال ۲۰۱۵ به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بازی دوم هم به سود الغرافه به پایان رسید.

پدرو مارتینز، سرمربی الغرافه در کنفرانس پیش از بازی گفت: «شباب الاهلی تیم قدرتمندی است و بازیکنانی دارد که سال‌ها در کنار هم بازی می‌کنند. ما آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و انتظار یک بازی سخت را داریم. آنها در بازی قبلی خود مقابل سپاهان ایران بسیار قدرتمند بودند. ما این بازی مهم را تنها ۳ روز پس از بازی خود مقابل الخور انجام خواهیم داد اما من به بازیکنانم اعتماد دارم و برای حفظ جایگاه خود خواهیم جنگید. یاسین براهیمی به تدریج در حال پیشرفت است و خواهیم دید که آیا او آماده بازی است یا خیر.»

فرجانی ساسی بازیکن الغرافه با ابراز اطمینان از پیروزی در این دیدار گفت: «ما ۱۰۰ درصد آماده هستیم. همه بازیکنان هیجان‌زده هستند و تمایل زیادی برای رسیدن به پیروزی در این دیدار دشوار دارند، زیرا شباب الاهلی پس از یک برد چشمگیر به میادین بازمی‌گردد. جو تیم ما خوب است و حضور بازیکنان باتجربه به ما قدرت می‌دهد. ما امیدواریم که بتوانیم هواداران خود را در ورزشگاه ببینیم تا از ما حمایت کنند.»

به نظر می‌رسد پائولو سوسا، سرمربی شباب الاهلی با همان فرمولی که سه‌شنبه گذشته در اصفهان سپاهان را شکست داد کار خواهد کرد. ضمن اینکه احتمالاً او از ترکیب جدید سردار آزمون و فدریکو کارتابیا استفاده می‌کند و انتظار می‌رود آنها نقش‌ برجسته‌تری را مقابل الغرافه ایفا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha