۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85566927
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازار کاشان ایمن‌سازی می‌شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85566927
بازار کاشان ایمن‌سازی می‌شود

کاشان _ایرنا _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ایمن‌سازی بازار کاشان با جدیت پیگیری و عملکرد دستگاه‌ها در حال انجام وظایف محوله نیز رصد می‌شود.

به گزارش ایرنا، منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان افزود: امروز مانور لحظه صفر ایمنی بازار کاشان با هدف ارتقای ایمنی دستگاه‌های امدادی شهرستان و با هدف کنترل و پیشگیری از وقوه حوادث در بازار برگزار شد.

وی اظهار کرد: طول بازار کاشان سه کیلومتر است و هفت سرا دارد و هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در آن مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: هیات امنای بازار باید تشکیل و یکی از راسته‌های آن با همکاری میراث فرهنگی و شرکت برق ساماندهی شود.

بازار کاشان ایمن‌سازی می‌شود

شیشه‌فروش همچنین گفت: بدلیل فرسودگی و قدمت تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان باید ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی تاسیسات این مرکز درمانی اختصاص یابد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این نشست گفت: وضعیت بازار کاشان نگران‌کننده است و باید به آن پرداخته شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: شهر کاشان قطب حوزه بهداشت و درمان شمال استان اصفهان و بعضی از شهرستان‌های استان‌های همجوار است، این خطه در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد و هر حادثه‌ای که در این محور مواصلاتی رخ دهد، اورژانس و بیمارستان‌های منطقه باید به آن خدمات‌رسانی کنند.

وی اظهار کرد: «مگس مدیترانه‌ای» مشکلاتی را در محصولات کشاورزی منطقه ایجاد کرده و باید بخشی از اعتبارات به این حوزه تخصیص یابد تا مشکل کشاورزان رفع شود.

شهرستان کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha