۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبر: 85567728
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مجوز ماده ۲۳ تعریض باند دوم مسیر پل رنگ‌رز زرندیه اخذ شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: مجوز ماده ۲۳ طرح تعریض باند دوم جاده ساوه - تهران در محدوده پل رنگ‌رز تا تهران پس از یک دهه پیگیری اخذ شد.

حمزه فضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تعریض مسیر حدود ۸۰ کیلومتری جاده قدیم ساوه - تهران در محدوده شهرستان زرندیه یکی از مطالبه های مهم مردمی در راستای کاهش تصادفات است افزود: با اخذ مجوز ماده ۲۳ امکان تخصیص اعتبارات ملی و استانی از محل بودجه های سالانه کشور فراهم شده است.

وی اضافه کرد: پارسال تعریض محدوده مامونیه تا زاویه این جاده در شهرستان زرندیه با هزینه کرد حدود ۲۲۰ میلیارد به طول ۱۴ کیلومتر پس از حدود ۶ سال به اتمام رسید و برنامه ریزی برای اخذ اعتبارات لازم از سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت برنامه ریزی استان مرکزی در سال های آتی شروع شده است.

فضلی گفت: محور قدیم ساوه - همدان در محدوده شهرستان زرندیه دارای نقاط حادثه خیز متعددی است که با اجرای طرح تعریض این مسیر بسیاری از این نقاط اصلاح و ترافیک محلی در این شهرستان به ویژه شهرهای مامونیه، زاویه و پرندک و روستاهای اقماری تسهیل می شود.

زرندیه به عنوان یکی از قطب‌های صنعت و کشاورزی استان مرکزی دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت و دارای چهار شهر مامونیه، زاویه، خشکرود و پرندک، دهستان‌های حکیم آباد، رودشور و خشکرود است.

راه و شهرسازی ساوه امورات شهرستان‌های ساوه و زرندیه را در حوزه ماموریتی خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha