اقامه نماز اول وقت در ادارات زمینه ساز ترویج این حسنه در جامعه است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه به موضوعات دینی در دستگاه های اجرایی به ویژه از سوی مدیران گفت: اقامه مستمر نماز اول وقت در ادارات زمینه ساز ترویج این حسنه در جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق مدیران آذربایجان غربی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، افزود: اقامه نماز اول وقت تاثیر بسیار زیادی در زندگی شخصی و اجتماعی در جامعه اسلامی دارد و همه ما باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم که این ضرورت در بین مدیران بیشتر است.

وی اضافه کرد: رعایت این موضوع توسط مدیران در دستگاه های اجرایی موجب توجه کارکنان نیز به امر اقامه نماز اول وقت می شود و برکات زیادی به همراه دارد.

وی محاسبه اعمال روزمره توسط مدیران و ارزیابی اقدامات با توجه به رفع مشکلات مردم توسط آنان به صورت روزانه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: انسان باید حسابرس اعمال خود باشد و این امر بسیار توسط اهل بیت (ع) سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این امر که باید در مدیران بیشتر از دیگر افراد جامعه به آن حساسیت ایجاد شود، موجب ازدیاد اعمال خداپسندانه و دوری از اعمال ناپسند می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ما باید در حسابرسی از خود، بسیار سخت گیری داشته باشیم تا بتوانیم زمینه سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، جلسه اخلاق مدیران چهارشنبه آخر هر ماه در آذربایجان غربی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha