آیت‌الله نوری همدانی درگذشت همسر آیت‌الله شبیری زنجانی را تسلیت گفت

قم- ایرنا- آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله شبیری زنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در این پیام خطاب به آیت‌الله شبیری زنجانی آورده است: ارتحال همسر مکرمه و مومنه حضرت مستطاب عالی را به جنابعالی و فرزندان مکرم و همه وابستگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن فقیده سعیده و طول عمر همراه با صحت‌ برای جنابعالی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در پیامی آورده است: درگذشت همسر مکرمه تان که افتخار سال‌ها همراهی و مجاهدت در کنار فقیهی وارسته همچون حضرت عالی را داشته و خود نیز برخوردار از کمالاتی همچون تعلم وتعلیم قرآن و معارف دینی بوده اند را خدمت شما و همه وابستگان و آشنایان تسلیت عرض می کنم.

آیت الله سید محمد سعیدی افزوده است: اینجانب ازجواربارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س)از درگاه الهی برای آن فقیده سعیده رحمت ،مغفرت ،علو درجات و حشر با صدیقه طاهره(س) و برای  جنابعالی سلامتی و طول عمروبرای فرزندان عالم وفاضل  وهمه  مصیبت دیدگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم نیز در پیامی آورده است:با نهایت تأسف و تألم، ضایعه درگذشت متعلّقه مُکرّمه را به جنابعالی، خانواده محترم و سایر بستگان ارجمند تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برای آن مرحومه عُلوّ درجات و مغفرت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توأم با سعادت و سلامتی مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، شامگاه روز سه‌شنبه بانوی پرهیزگار و معلم قرآن، همسر آیت‌الله سید موسی شُبیری زنجانی، دارفانی را وداع گفت.

بر اساس اعلام دفتر این مرجع تقلید، مراسم تشییع این بانوی فقید عصر روز پنجشنبه (۲۵ مردادماه) از مسجد نو واقع در میدان آستانه تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha