نخستین دستگاه «خودپرداز میوه» در اصفهان راه‌اندازی شد

اصفهان-ایرنا- دستگاه «خودپرداز میوه» برای نخستین بار در کلانشهر اصفهان در قالب بهره‌برداری از پروژه‌های جدید شهرداری این کلانشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، دستگاه خودپرداز میوه توسط یک شرکت دانش‌بنیان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال طراحی شده است و در قالب آن با وارد کردن پول یا کارت بانکی، محصولات یا خدمات مختلف را به مشتریان ارائه می‌ دهد.

شهردار اصفهان روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری گفت: امروز شاهد افتتاح مجموعه‌های خدماتی در قالب توزیع مواد غذایی بویژه میوه و تره‌بار برای شهروندان هستیم و هدفمان دسترسی مردم به کالای بهتر، با کیفیت بالاتر و قیمت ارزانتر در همه نقاط شهر است.

علی قاسم‌زاده افزود: دستگاه خودپرداز میوه بصورت بسته‌بندی شده و با کیفیت بالا، محصول مورد نیاز را به مشتریان عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه خودپرداز میوه در ۲ نقطه شهر بصورت آزمایشی دایر می‌شود، تصریح کرد: نخستین دستگاه امروز در میدان «آزادی» به بهره‌برداری رسید و دومین دستگاه در آینده نزدیک در میدان «بزرگمهر» افتتاح می‌شود و در صورتی که این کار مورد استقبال قرار گیرد، فضای جدیدی برای عرضه خدمت به شهروندان فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: خودپرداز میوه توسط که توسط شرکت دانش‌بنیان کالا پرداز فراز سپاهان انجام شده، طرحی ابتکاری و خلاقانه است، البته اصل ایده در دنیا موجود است، اما فناوری که این شرکت استفاده کرده بصورت کامل ابتکاری است.

بهره‌برداری از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه ساماندهی مشاغل شهری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان نیز در این آیین گفت: بازارهای کوثر در ۱۲ سال گذشته، نقش اساسی در تنظیم بازار کالاهای اساسی داشتند و دسترسی آسان و قیمت مناسب از ویژگی بارز آنهاست.

امیرحسین ماه‌آورپور با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر با توجه به تجربه موفق بازارهای روز کوثر، مصوباتی در باره ایجاد بازار روز میوه در محلات شهر داشته است، گفت: سال گذشته چهار بازار روز میوه به بهره‌برداری رسید و امروز نیز سه بازار دیگر افتتاح شد و در آینده نیز تعداد بازارهای روز میوه در شهر اصفهان به ۱۵ بازار می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح دستگاه خودپرداز میوه بیان داشت: این پروژه، گام عملیاتی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

ماه‌آورپور خاطرنشان کرد: شهریور سال جاری نیز پروژه‌ای را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان شامل بهره‌برداری از ساختمان جدید بازار روز کوثر در منطقه ۲، سه بازار روز میوه و صیفی‌جات در محلات شهر و راه اندازی نخستین دستگاه خودپرداز میوه در میدان «آزادی» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha