۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85568461
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سقوط ۲ فروند جنگنده رافال فرانسوی

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵
کد خبر: 85568461
سقوط ۲ فروند جنگنده رافال فرانسوی

تهران-ایرنا- رسانه‌ها گزارش دادند که ۲ هواپیمای نظامی رافال فرانسه امروز (چهارشنبه) در نزدیکی شهر «اوترویل» در شمال شرقی این کشور با یکدیگر برخورد کرده و سقوط کردند.

به گزارش ایرنا از نشریه نیوزویک، روزنامه فرانسوی «L'Est-Républicain» با اعلام خبر سقوط ۲ هواپیمای نظامی فرانسوی در نزدیکی پایگاه هوایی در شمال شرقی این کشور، گزارش داد که سرنشینان این ۲ هواگرد از نوع «رافال»، در مجموع سه نفر بودند.

بر اساس این گزارش، یکی از خلبانان ایجکت کرده و در حالی که مجروح شده بود، توسط امدادگران پیدا شده است اما عملیات جستجو برای ۲ سرنشین دیگر همچنان ادامه دارد.

سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه در این باره اظهار داشت: تصادفی شامل ۲ رافال بر فراز منطقه «مورت موزل» (Mont-de-Marsan) رخ داد.

وی با اعلام اینکه «یکی از خلبانان پیدا شد و سالم است»، گفت: جستجو همچنان ادامه دارد. از نیروهای مسلح‌مان و همچنین ژاندارم‌هایی که در جستجو و تامین امنیت منطقه بسیج شده‌اند، تشکر می‌کنم.

در حالی که فرمانداری منطقه «مورت موزل» به ساکنان هشدار داد که از این منطقه دوری کنند، گزارش‌ها حاکی از آن است که این منطقه محاصره شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه و وضعیت دیگر سرنشینان این ۲ جنگنده اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha